صادق اسفیدان

بسم الله الرحمن الرحیم سایت شخصی صادق قربانی اسفیدان

صادق اسفیدان

بسم الله الرحمن الرحیم سایت شخصی صادق قربانی اسفیدان

پس هنوز مشــــهدی نشدی...!

 

 

یکی از طلبه هایی که با حضرت آقا ارتباط نزدیکی داشت نقل میکنه که :

" چند روزی رفته بودم پابوس امام رضا (علیه السلام) وقتی برگشتم به محضر آقای بهجت رسیدم

آقا فرمود: کجا بودی خبری ازت نبود؟!!

گفتم: رفته بودم زیارت امام رضا

آقا تاملی کرد و گفت :عجب! ببینم امام رضا (علیه السلام) رو هم دیدی؟؟!!

با تعجب و خجالت گفتم : نه! خود امام رضا رو ندیدم...!

آقا باز فرمود: عجــــب! خواب امام رضا (علیه السلام) رو هم ندیدی؟!!

بیشتر خجالت کشیدم و گفتم: نه...! خوابم ندیدم...!

آقا یه جمله گفت که آتیشم زد:

فرمود: عجــــب! پس هنوز مشــــهدی هم نشدی...! "


به نقل از استاد پناهیان با اندکی تصرف و تلخی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد